Bart Corstanje nieuwe hoofdtrainer V.V. Zaamslag

Wij zijn zeer verheugd te kunnen mededelen dat Bart Corstanje onze nieuwe hoofdtrainer is.

Bart is een onbekende voor onze vereniging. Zo doorliep hij als speler de jeugdafdeling van onze club en maakte hij op 15 jarige leeftijd zijn debuut als doelman in het 1e elftal tegen SVD. In totaliteit verdedigde Bart twaalf seizoenen het doel van Zaamslag, waarna hij ook nog uitkwam voor SSV’65, Kemzeke, Philippine en lagere elftallen van HSV Hoek.

Bij HSV Hoek is Bart gestart met zijn trainerscarrière bij het 2e elftal, dat hij drie seizoenen onder zijn hoede had. Na drie seizoenen Hoek 2 werd Bart hoofdtrainer van V.V. Breskens, waar hij slechts één seizoen werkzaam was. De laatste maanden was hij actief als bestuurslid van HSV Hoek.

Bart zal zaterdag als aandachtig toeschouwer aanwezig zijn in Oost-Souburg bij de wedstrijd RCS – Zaamslag en volgende week dinsdag zal hij zijn eerste training geven.

Wij wensen Bart veel succes en plezier en hopen op een goede samenwerking.

Bestuur V.V. Zaamslag