Een leuk boek en tegelijkertijd VV Zaamslag steunen?

Om jouw amateurclub te steunen in deze tijden, organiseert De Kelderklasse samen met schrijver Dion van Meel: TIENTJE VOOR DE CLUB!

''Ode aan de Kelderklasse'' is een boek voor een eerbetoon aan alle amateurvoetballers. Een wereld van grabbelende keepers, struikelende spitsen en doelpogingen over het vangnet. Voor de echte liefhebber dus!

Wat moet je hiervoor doen?
Bestel de bundel Ode aan De Kelderklasse (€17.95) op www.dionvanmeel.nl.

Vul jouw gegevens in
Vul bij opmerkingen VV Zaamslag en het rekeningnummer t.a.v. Voetbalvereniging Zaamslag NL89 INGB 0685 6602 81 in.
Zodra de bestelling is gedaan, sturen ze de bundel naar jou op, en maken ze €10,- over naar jouw club.

Waar gaat de rest van jouw centen heen?
€3,80 verzendkosten incl. Track & Trace
€4,15 onkosten schrijver

* Deze actie loopt zolang er niet gevoetbald wordt door amateurs in het weekend.

Zie het als een ode aan jouw club. Als een vrijwillige bijdrage. Als het schoontrekken van de kleedkamer. Het oppompen van de ballen. Het bestellen van een meter bier. Help jouw amateurclub corona door!