Afscheid doelman Guido Vinke

Donderdagavond 15 mei is officieel afscheid genomen van doelman Guido Vinke, door de spelers gekscherend "opa" genoemd.

Per 1 augustus 2012 kwam Guido over van Terneuzense Boys om vervolgens vele wedstrijden in Zaamslag 1 onder de lat te staan. Zo was hij met de hoofdmacht van Zaamslag vele seizoenen actief in de 2e klasse en ook vier seizoenen in de 1e klasse. Guido kan terug kijken op een mooie carriere.

Onder toeziend oog van zijn vrouw, zijn kinderen en verdere familie werd een wedstrijd gespeeld tussen Zaamslag 1 en een team van oud spelers waar Guido in het verleden mee heeft gespeeld bij Terneuzense Boys en Zaamslag. Zo was het een weerzien van oude bekenden. Na de wedstrijd werd als dank voor bewezen diensten een cadeau en bloemen aan Guido overhandigd, waarna nog een gezellige avond volgde.

Guido blijft als keeperstrainer verbonden aan Zaamslag. Bovendien mag er altijd nog een beroep op hem worden gedaan als Zaamslag 1 verlegen zit om een reservekeeper.